Társadalmi felelősségvállalás a koronavírus idején
Ez most nem főpróba, ez élesben megy emberek! Vegyük már komolyan könyörgöm!!!

Egy olyan helyzet alakult ki életünkben amire nem volt még példa. Ezért nem is tudunk tapasztalat alapján reagálni rá.
Így fokozottan fontos lenne betartani a javasolt előírásokat és a SZABÁLYOKAT!

kindle-1867751_1920.jpg

Mi lenne ha végre komolyan venné mindenki? Annyira elképzelhetetlen, hogy TÉNYLEG otthon maradjunk?

Oké elmész a munkába ha nem tudsz vagy nem engedik, hogy otthonról lásd el a feladatod. Ez eddig rendben. De amint lejárt a munkaidőd irány haza! Esetleg útközben elintézed az aktuális élelmiszer, gyógyszer és higiéniai termékek bevásárlását és utána tényleg otthon (lakásodban, házadban) kellene maradnod!!! Nem játék! 

Én elhiszem, hogy Te jól vagy, de nem tudhatod, hogy hordozol -e vírust, nem tudhatod, hogy a játszótéren a másik család, akik szintén ott vannak, hordoznak- e vírust, nem tudhatod, hogy a barátod akivel csak épp összefutsz hordoz-e vírust. 

Gondolkodj!
Ha van valami olyan ami az életminőségünket rontja, sőt rombolja vagy akár tönkre is teszi, és egy egyszerű intézkedéssel az OTTHON MARADÁSSAL meg tudjuk állítani, akkor miért is nem vagy képes megtenni!? 

Olvass, ülj ki az erkélyre, vagy kertbe ha süt a nap, beszélgess (akár telefonon), írj (miért ne, akár a mostani helyzet okozta gondolataidat), találj olyan elfoglaltságot amit otthon is lehet. 

A beszélgetéshez még egy ötlet: A telefonon túl, lehet használni olyan appokat ami akár videó formában is nagyon jól működik. Amit én is sokat használok például a tesómmal aki USA-ban él az a Marco Polo,  nagyon jó a videóüzenetek továbbításában. Gyors, egyszerű és nem kell írogatni !

Hidd el minden helyzet - akár mennyire rosszul érint - rejt magában pozitív eredményeket is. Igen a döntések amiket meg kell hozni általában kívül vannak a komfortzónánkon, de sokkal inkább ez, mint egy családtagom vagy ismerősöm betegen a kórházban. 

Nálam mi változott? 

Az edzés volt az első fejtörés, hogy hogy oldjam meg otthon. Az otthoni  edzések  nem az én világom, edzőterem függő vagyok…, de rájöttem, hogy a kertbe is fel tudom akasztani a TRX-et és rengeteg YouTube-os videó , vagy applikáció áll rendelkezésünkre, akár ingyen és segítségünkre lehet. 

Ha már edzés és app-ok, akkor 2 kedvencem a NIKE és a FREELETICS. Keress rá tetszeni fog! Számos edzés is elérhető jelenleg, például Rubint Réka oldalán is láttam, hogy tart heti 3 edzést, ami bárki számára megnézhető csak internet kell hozzá és otthon részt tudsz venni rajta.

A következő áttörést az e-bookok hozták. Amúgy is imádok olvasni és sokat is szoktam, így gyorsan “fogynak” a könyvek. Viszont bármennyire szeretem a nyomtatott verziót, most nem tanácsos a könyvesboltban bolyongani, így berendeltem néhány e-könyvet. 
Most már tudom, hogy a következő beruházásom egy KINDLE lesz. Kényelmes olcsóbb és helytakarékos. Persze a könyv illatát nem fogja pótolni! 

Pár napja láttam olyan írót pl.: Fejős Éva (Facebook márc. 15.-ei poszt) aki a helyzetre való tekintettel néhány regényét ingyeneset tette elérhetővé! Eddig is kedveltetem, de ez nagyon szimpatikus lépés volt Tőle!

A 60 év feletti rokonaimmal csak telefonon tartom a kapcsolatot mert nem szeretném, ha bármi bajuk lenne. Főleg azért mert nem tudhatjuk, hogy van -e bennünk vírus. Minden beszélgetésünkkor felhívom a figyelmüket, hogy csak akkor és tényleg CSAK AKKOR mozduljanak ki ha nagyon indokolt! Sajnos nagyon sok idős embert látok jönni menni, tömegközlekedni… Tényleg nem érzik a súlyát a dolognak? Ez most nem főpróba emberek, ez élesben megy!

És bizony berendezkedtem otthonra, akár úgy is ha hetekig (remélem csak hetekig) tart ez az állapot. Nem nem vásároltam se lisztet se cukrot se olajat… bízom benne, hogy élelmiszerellátással nem lesz gond. Több vitamint vettem (és szedem is) és szappanból mindig van egy plusz flakon otthon. 
Szigorúan nem fogadok vendégeket és a megbeszéléseimet csak online intézem. 

Azért írtam ezt a pár sort mert tényleg szeretném, ha mindenki komolyabban venné ezt a helyzetet, és nem úgy tekintenének rá mit egy újabb szabályra, amiben a kiskaput kell megkeresni!

Értsétek meg ez közös érdek!

#vigyázzunkegymásra mert életek múlnak rajta!!!!

süti beállítások módosítása