Rólam

Már 18 évesen vállalkoztam. Amikor megnyitottam az első üzletemet, nem is volt kérdés, hogy a divat köré építem.  Akkor még bőven elég volt a helyi hirdető újságban havonta, két havonta 1-1 hirdetést feladni, vagy a környék postaládáiba elrejtett szóróanyag is megtette a hatását. Nem volt weboldal, se internet, és így nem kellett semmilyen online felülettel foglalkozni.

pana0496.jpg

A következő állomásom egy reklámügynökségnél volt, de akkor még mindig inkább az offline megoldások futottak, a személyes ajánláson túl. Nekünk akkor is maradt a sajtó és a termékeket bemutató hoszteszek, egy-egy kampány során.

A 10 éves multi-level marketing jelenlétem során pedig megtanultam kapcsolatot építeni, eladni magam és megfelelően kommunikálni másokkal. Ami olyannyira sikerült, hogy számos szakmai elismerét zsebeltem be és az ország legsikeresebbjei között voltam.

Ám mindez csak felkészítés volt arra, amiben igazából otthon érzem magam.

 Az iwiw megjelenésével egy új időszámítás kezdődött: új dimenziók nyíltak meg, amivel járt a folyamatos adaptáció.

Manapság már nem kérdés, hogy képtelenség a közösségi média nélkül vállalkozni, egyfajta szükséges eleme a munkánknak. Lehet, hogy már eddig is használtad, de pár lájkot leszámítva, semmit sem vettél ki belőle.

pana1195.jpgEgy dolgot érdemes látnod: a közösségi média akkor működik, ha bizalmat tudsz építeni, és ez nem egy-két hónap alatt történik meg ebben az óriási reklám-zajban. Majd számos projektmenedzselés,  tréning, oktatási anyagok, könyvek megírása és itt is vagyok.

Azon kaptam magam, hogy az ismeretségi körömből egyre több vállalkozó kérte ki a tanácsomat a témával kapcsolatban, és egyre gyakrabban jutottunk el a beszélgetés végére oda, hogy "Gabika akkor inkább írd meg te, olyan jól elmondtad én ezt így nem tudom….”!

Így egyre nyilvánvalóbbá vált, hogy ezzel tudok segíteni másoknak és szükség van egy másfajta / “énfajta” látásmódra.

Mára már 5 éve foglalkozom teljes körű social media menedzseléssel és brand stratégiával. Számos elégedett ügyféllel lettem gazdagabb az elmúlt időszakban. Plusz egy halom tapasztalatot és tudást is magamba szívtam, mert nagyon lényegesnek tartom a folyamatos önképzést. A szakma szinte napról napra változik és résen kell lennem ha jól akarom csinálni.

Nem győzöm hangsúlyozni, hogy ezeket a felületekre szórakozni, kikapcsolódni, informálódni járnak elsősorban az emberek, így ne akarjunk folyamatosan eladni nekik, mert hamar megunják.

Viszont ha jól csináljuk, sztorikkal és érdekességekkel, könnyen eljutunk a célig, ami egy vállalkozó estebén, mindenek felett a forgalom.

süti beállítások módosítása